De som aldrig dör kommer alltid att fly

2010-09-10 | 21:10:33 | Kategori: Allmänt tuff | 2 kommentarer

Woooow en tom skola. Har rätt tråkigt just nu, för en gångsskull. Orkar inte koncentrera mig tillräckligt för att se på en film, rita, skriva eller kolla på något annat.
Tjockar i mig cola för övrigt, bara för att det är helg. Har motionerat mycket idag, frivilligt med dessutom ;) Fick en plötslig lust att gå en sväng. Imorgon är det exakt en vecka kvar tills jag fyller 18. Blandade känslor där hehe. Är rädd för att bli gammal buhu.

nyaaa
Kommentarer
Postat av: MYMiC

Aw aw, detsamma du <3

Äh, när det är helg får man äta whatever the fuck one wants!! ;D *cool--- xD



Haha jaa! jag har ju dom andra filmerna så man måste som se 3an också ;)



HAHAA JA! fan vad najs! Hahaha berättarrösten är bäääst, älskar han och hans roliga kommentarer xD

2010-09-10 @ 21:33:35
URL: http://mymic.blogg.se/
Postat av: Eve

vi får gå ut och ta en öl nån gång efter att du fyllt;)

2010-09-11 @ 20:11:26
URL: http://saintsaresinnerstoo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0