Måla ögonbryn! Skulle du våga raka av dem?

2011-08-24 | 12:38:00 | Kategori: Styling | 0 kommentarer

Har ju som sagt rakat bort mina riktiga ögonbryn och målat på dem då och då i flera år, men alltid haft ett problem att komma på vilken form jag gillar mest. Ibland får man till dem, och ibland inte. Brukar försöka få dem att göra så jag ser arg ut, men har lyckats kanske en gång haha. :(

Ändrar form varje dag nästan, vore trevligt om man kom på en sort som man faktiskt trivdes bra i. Det verkar inte så vanligt dock (?), inte träffat på sådär väldigt många i den här staden som har rakade ögonrbryn. Och ja, alla har väl varit något "alternativa".

Det enda som är fult med rakade ögonrbryn, är om man bestämt sig för att spara ut dem och måste gå runt med den där fula stubben tills det blir tillräckligt! Annars är det härligt. Tycker inte om mina riktiga!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0