Skolavslutning.

2011-06-10 | 19:16:29 | Kategori: Allmänt tuff | 0 kommentarer
Idag var det skolavslutning, och studenten för dem som tar den. Kjell var snäll och bjöd på cider och kakor. Det fick bli min nyttiga frukost, ja. Sedan drog vi för att äta sushi! Jag gillar inte ens sushi, men är fast besluten på att lära mig tycka om det. Man är ingen äkta wapanes utan sushi!

 

Mitt hår var ganska fail men ändå. Funderar på att vänta med att färga det blått etc tills efter sommaren. Om man är i solen bleks den, badar man försvinner den och allt sådant. Dyr färg, så kanske ska försöka göra lite hårinpackningar och sådant. Det behövs verkligen. Har varit en finfin dag. Nu är jag hungrig och ska äta.

HEJ SOMMARLOV!!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0