And I'd spread your ashes over the vast ocean

2011-06-12 | 14:48:53 | Kategori: Allmänt tuff | 0 kommentarer
Hur kommer det sig att i serier då det skall vara en trasig, ensam och missförstådd tjej, så är dem alltid och knullar runt med hur många som helst hela tiden. Förstör hela grejen, hur ska man tycka synd om någon som så brutalt låter sig utnyttjas för att visa hur ont den har. Hatar sådant. Oftast är det bara tjejerna som gör det. Om det ska vara en kille med samma problem är han mest ensam hela tiden och är mer mystisk.

Nej, jag ska leta efter fler roliga asiatiska filmer och äta. Mat är gott. Fan vad jag äter mycket. Skulle göra mycket om jag bara minskade storleken på portionerna, inte så att jag äter överdrivet onyttigt hela tiden så... :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0