Missnöjd med situationen.

2011-03-15 | 21:40:10 | Kategori: Djuping | 2 kommentarer
Vet ej vad det varit med mig idag. Varit ledzen. Missnöjd med allting ungefär. Ingenting särskilt bara, utan ja, jag vet inte. Ryck kanske. Behöver trycka i mig lite piller, yaaay.

Börjar tröttna på vissa människors kommentarer bara.
Är även trött på min idiotiska hjärna och dumma hjärta.


Men vad kan man göra.
Sedan undrar jag ofta varför jag älskar Japan så jävla mycket.
Jag har inte ens varit där. Jag är som en äcklig wapanes x3000. Men trots allt, så fortsätter jag göra det. Velat åka dit sedan jag var 13 år... Halva mitt liv har cirkulerat omkring det.
Har MASSA skolarbeten att göra klart... Matte, svenska, arl etc... Men neeej känner hur peppen lämnade min kropp... jag vill byta mattelärare. Orkar fan inte med honom, han är så nedlåtande. ._.

Next to you, I'm only a shadow
Kommentarer
Postat av: Alex stjärt

Gah, håller med jävla lars olof kan dra åt helvete!

2011-03-16 @ 11:23:19
Postat av: Sofie

Älskade unge <3 Lars Olof är fan mongo

2011-03-16 @ 19:54:34
URL: http://jeyla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0