Det är som att alla våra löften bara glömdes bort och försvann.

2011-11-04 | 00:40:14 | Kategori: Styling | 0 kommentarer

Kul att min egna hud är alldeles för kass, så det ser bara överdrivet ut när man väl täckt allting... Jävla äckliga skithud. Kom igen, är inte ens tonåring längre men har fortfarande finnar som om jag vore det. Tycker alla med bra hud kan gå och döööö. Den bilden ovanför är den enda med bra ljus och tillräckligt med tjockt smink för att det ska gå lite lättare. ffff. dessutom är man snyggare där än på riktigt ;D

Fan vad mycket utgifter och skit man har egentligen. Önskar verkligen det gick lättare (och snabbare, för jag är en otålig hora) att spara pengaaar. Kommer komma femtusen nya modeller innan man har all cash. (Bilderna under är inte nya, så har inte bränt alla sparpengar på smink haha.)

Avundas lite dem där femton, sextonåringarna som redan hittat någonting de tycker om. Något de gillar att göra. Ja, jag har ganska mycket livsångest, tjugoårskris, sak samma.
Jag är nog världens sämsta och segaste nittonåring på så många sätt, många vilka är något jag inte är villig att stå för öppet.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0