WRIST CUTTER

2012-12-09 | 23:11:51 | Kategori: Allmänt tuff | 0 kommentarer
orkar. aldrig. platta. håret. längre. Inte för att jag hade tänkt göra det nu. Andra advent idag. Jag ville göra ett pepparkakshus och dricka glögg, men näää. ett fettoanalbarn är vad jag är. :( Imorgon ska jag dock till skolan, wiho. Börjar bli knäpp av att sitta hemma och glo. Inga spel fungerar juuu. Banken nästa. Jao. Julklappar? Mhm, det har man ju icke börjat fippla med heller.
Önskar mina jävla naglar kunde växa lite snabbare. Inget roligt göra fedt med nail-arts på dem här korta jävlarna. TJO. kanske kanske ska försöka spela Miasmata igen och se om det laggar sönder igen. (y)
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0