Fredag

2009-04-17 | 22:29:00 | Kategori: Allmänt tuff | 1 kommentarer
Nu har jag duckit en mariestad och kollat på solnedgången.
Fan här ska man ju vara nyttig när man börjat träna lol
fan varit dåligt på att skriva här, men uuuh inte orkat. inte orkat nånting
jag förstår inte er människor som orkar bry er om nånting överhuvudtaget
jävla inlämingsarbeten suger fan kuk, de kan dra åt helvete. kommer inte överens med läraren och orkar inte göra det där skiten idag

JAJA
köpte en sex pistols t-shirt idag äntligen.

mvkjvfjvfhbvhfd
allting är tråkigt och alla de intressant sakerna om samhället, politik och skit jag vill skriva om glömmer jag alltid bort när jag sätter mig vid datorn D:

jobbigt att vara tillbaks i skolan den här veckan, så jävla trött fan.

"Jaja vad du tjatar, tyst med dig."


btw, jag håller på att läsa "inte som andra döttrar" som handlar om Nancy Spungen, som var tillsammans med Sid Vicious ifrån Sex Pistols. jäkligt bra bok. filmen om Sig och Nancy är också bra.



"WHERE DID ALL THOSE HAIRBANDS GO?
THOSE CRAZY NIGHTS OF ROCK 'N' ROLL"
Trackback


RSS 2.0