Hearts Burst Into Fire

2009-05-01 | 00:00:50 | Kategori: Allmänt tuff | 0 kommentarer
Hallå. Valborgsmässoafton idag då (eller snart igår). Hm, hur har det varit idag då? Bra. Hoppa inte av stolen på grund av chock, men jag skämtar inte, för första gången på väldigt länge har det varit bra. Det började dåligt, för mådde så jävla illa och dåligt på morgonen att jag bara ville slå min näve i ett träd, gråta och återhämta mig. Men trots allt det, gick jag ändå. Det är jag glad för. Det här behövdes verkligen, var nära ett sammanbrott där jag skulle avlida men nu ser det lite bättre ut. Låt oss hoppas detta går bra...



För övrigt, är jag jävligt hungrig och trött just nu. Ser ut som att jag varit på festival idag. Mitt hår har blivit längre och äntligen börjar det växa ut. Gjorde t.o.m inpackning och det blev bättre efteråt. Så slitet innan. Hoppas alla har haft/har en trevlig och rolig valborg! Personligen var höjdpunkten att två personer glömt bort mig helt... :(
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0