Hvis jeg bare kunne glemme, men det er ikke så lett

2009-08-02 | 23:10:04 | Kategori: Allmänt tuff | 0 kommentarer
Om man tror att man måste vara bra i skolan för att visa sin kompetens, har man redan visat sig vara inkompetent. Ett papper säger ingenting om dina innersta kunskaper. Exempel på människans idoti och egoism är Gotlands landshövding som förstör hela stället för att hon tycker vi borde särbehandla rika, och därför sälja det dem vill ha. Inte konstigt att hon måste gömma sig när hon tycker det. Sen ska vi inte ens gå in på politiker. :(



Folk er så dumme. Alle prøver bare å være like, men de er like dumme likevel. Hvordan kan slike overfladiske ting betyr så mye? Verden er ikke så mye mer enn dette.

På senaste tiden har jag drabbats av mardrömmar. Hemska sådana. Sådana som påverkar mig även när jag är vaken. Egentligen är innehållet i dem inte så farligt, men jag får en dålig känsla och dålig sömn. Jag vill vakna ifrån dem men jag kan inte. Och smärtan fortsätter...

Du har rätt. Jag kommer aldrig att bli lycklig, för jag vet inte vem jag skulle vara då så jag tillåter inte mig själv det. Dumt, ja, men det är ju uppenbart eftersom jag är människa.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0