För att hitta nyckeln till framtiden måste jag dyka ned i det förflutna

2009-08-04 | 20:20:43 | Kategori: Allmänt tuff | 0 kommentarer
Jag mår fortfarande illa från tid till tid, och jag har druckit hur mycket som helst idag men det är mycket med medicinen. När man blir torr i munnen blir man törstig. Jag borde dricka vatten, men dricker bara cola. Fast jag har citron i, vilket är väldigt gott men lämnar en inte lika god eftersmak efter en stund. Dags att färga på håret igen? Jo, det ser ut som att jag inte har något hår vid benan för utväxten blir så ljus i motsvarighet till det svarta. Men frågan är om jag inte ska låta det växa ut ett tag, för mitt hår är så tunt och slitet och trots alla inpackningar och sådant nonsens är det fortfarande lika tunt. Jag hade tjockt hår förut, och vill ha det lite mer så. Skulle skaffa löshår, men fattig desu D:. Ska jag fortsätta raka bort ögonbrynen och måla dit dem? De gör sig bättre när man målar dem i form och färg gentemot håret, men vet inte om jag orkar måla dem varje morgon? Har inte riktigt tid. Skulle gärna vilja, men får väl färga och plocka mina fula normala när de växt ut. "Artificiell skönhet", säger jag. Målade ögonbryn, mycket smink, löshår och onaturliga uppsättningar av det och sådana saker. Sånt gillar jag.



Äntligen en bild där jag inte ser avskyvärt tjock ut som jag normalt brukar, eftersom jag är just ful och tjock.

Var nyss ute och gick, men det började regna då. Har inget emot att gå i regn men det blir så kallt när man blir blöt. Hann precis tillbaks till denna tråkiga håla. Funderar på ny layout? Jeg kan egentlig ikke være her... eller andre steder for den saks skyld~
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0