Då vill jag inte bli stor

2009-12-24 | 00:36:20 | Kategori: Allmänt tuff | 0 kommentarer
Har jag sagt... hur jävla mycket jag älskar Charta 77? Mm, ljuva melodier, älskar älskar. Tyvärr är det ingen bra vintermusik, jag tänker jämt på sommaren när jag lyssnar på punk, haha vad fan är det om. Så har mer sommarkänsla när jag sitter och dunkar skivan "Kröp, Gick och Skrek" i mitt rum. Teknikst sett är det julafton idag, eftersom det är efter midnatt. Känner mig helt jävla splittrad idag och lite panikångest tyvärr (tack vare dig igår, fuck you jävla idiot, tror du kan göra hur fan du vill, men neeeej har fått nog av ditt tysta skitsnack) men jag hoppas verkligen det går över tills imorgon. Jag klarar inte av att ångesten ska hålla på precis när det är massa folk här, för då kan jag inte fly. Det skrämmer mig.

Fick även en impuls och klippte lite av håret fram med en helt vanlig sax igår innan jag gick och lade mig, hahah. Blev väl inget vidare, men äsch. Man lever bara en gång. :) Ska sova nu, eller försöka i alla fall.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0