Dricka billig sprit, och hålla käften jag vill dit!

2009-12-19 | 00:57:00 | Kategori: Allmänt tuff | 0 kommentarer
Sorry if I ain't perfect
Sorry I don't give a -what-
Sorry I ain't a diva
Sorry just know what I want
Sorry I'm not a virgin
Sorry I'm not a slut
I won't let you break me
Think what you want



Lyssnar på piano versionen av "Amends", av DEATHGAZE såklart. Trots julavslutning och en relativt bra dag känner jag mig nu lite ensam och ledsen. Hur kan jag bli kvitt denna förbaskade känsla? Jag måste hitta en plats där det finns rum för mig, precis som jag är. En plats där människor inte dömer en för hur man ser ut direkt, och bara avfärdar en som alla andra jävlar gör idag. En plats som med andra ord inte finns.
Fy fan vad det här landet håller på att bli som USA... är det vad ni vill? Det vill inte jag. USA finns redan och lägger sig i varenda jävla land, måste alla ta efter just DEM? Vem har sagt att dem är så jävla mycket bättre. Ledsen i ögat blir jag. Men inte för vad ni säger, utan att jag måste sträva efter det ni har. Det ger er ett övertag jag inte skulle bry mig ett skit om, omm det inte vore för det ni har som jag vill ha. Ångest. Det har uppkommit mycket inkongruens mellan mig själv och mitt ideal-själv. hahah eller inte.

När jag skulle smälta choklad när jag bakade fick jag tråkigt och blev trött så jag bara lade mig ned på golvet ett tag tills jag orkade igen. xD Sär. Mitt hår blev konstigt idag, det var för elektriskt för att kunna fixa riktigt bra, även med hårspray D:!
Så trött, ska passa på och sova nu när det är lov. Naitz

Trackback


RSS 2.0