Would you bite the hand that feeds you?

2009-12-20 | 22:55:46 | Kategori: Allmänt tuff | 0 kommentarer

"Only dumb people are happy."

"När man börjar göra t-shirts om att punken inte är död, då vet man att den verkligen är det."
/ smart bror.

Nu blev jag sugen på att se Sid & Nancy filmen, men får se hur det blir :) Har spelat Fallout 3 idag och kommit vidare ännu mer. Lyssnar på lite underbar musik ifrån Magnet, bästa norska sångaren. Gillar det melankoliska han sjunger om, och i musiken. Ska nog också se den äldre DéspairsRay dvden med, ihihih. Jag älskar lov, om det ändå alltid var såhär. Långtråkigt skulle man nog tycka, men jag hatar verkligen skolan och vill bara vidare. Skriver något vettigare när jag kommer på det.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0