Snart helg

2009-02-18 | 22:50:00 | Kategori: Allmänt tuff | 0 kommentarer
Jag kan fan inte bestämma mig hur jag ska ha mitt hår fast fan helt ärligt så saknar jag mitt svart-rosa hår som fan. ska kanske göra det blont sen ha samma delar rosa som jag hade förut.

Jo jag vet min blogg ser ut som skit, men vet du vad, jag orkar inte just nu. när jag har tid så ska jag fixa den, lovar. kanske blir i helgen, det var snack om att vi ska besöka min morbror och hans fru, för de nyss fått en liten unge så jag har fått min första kusin. haha den ska vara glad den inte är närmare släkt med mig lol

skolan suger fan kuk just nu, jag passar fan inte in. men folk var jobbiga på den andra skolan, och den trejde var så rörig att jag inte fattade nåt. Sämst jag är

lyssnar på "ACiD - Prayer" = riktigt jävla bra låt. Den gör mig lite bättre till mods. Nu ska jag återgå till mitt ensamma deppande med min musik innan jag drar och sover. hejdå godnatt.
Trackback


RSS 2.0