Att förlora en kamp in i evigheten

2009-07-03 | 00:20:55 | Kategori: Allmänt tuff | 0 kommentarer
Inte uppdaterat på ett tag. Fortfarande dator problem. Idag har jag bara varit nere på stan, trots att jag är så fattig. Även årets första bad i Mälaren har tagit plats idag, även om klockan var runt halv nio på kvällen men det var bara mysigt. Solen var låg och var precis ovanför vattnet, det såg verkligen vackert ut. Dagen gick väldigt snabbt faktiskt och nu är det midnatt. Har lite lust att krypa ned i sängen och läsa i min nya Cure som kom med posten idag. Och Versailles var på framsidan!<3 Underbart.

Idag var ju också första dagen av Power Meet! Det brukar vara dem tre roligaste dagarna om året i den här hålan. Såg lite bilar som åkte runt, men ska nog till Johannesberg öhm, på lördag tror jag det var. Imorrn vet jag inte än.

Jag hatar den här värmen och solen. Jag gillar bara sommaren för att jag slipper den jävla skolan. Nej nej nej, jag vill bara dränka mig själv när jag tänker på att halva lovet redan gått. Aldrig någonsin har jag haft såhär stor ångest för att gå tillbaks till skolan. Ett år hade jag klarat, men fan jag pallar inte två jävla skit år till. Skoltrött. Trött på samma saker om och om igen.

Men mest av allt hatar jag mig själv. Ja, jag hatar hur jag ser ut men ännu värre så fullkomligt avskyr jag min personlighet och mitt sätt att tänka. Men jag orkar inte ändra på mig så jag har väl redan gett upp på den fronten. Det jag har börjat tänka på HELA tiden är Ledare och Följare. Och det är så jävla jobbigt, jag vill bara att det ska sluta. Jag vet inte ens vad jag har gjort på riktigt och vad jag har drömt, så jävla förvirrad är jag.

Få det att sluta, snälla. Jag vill inte höra på det längre.

Bra, nu särskriver jag och byter ämne utan att avsluta det jag pratade om innan. Helt omöjligt att förstå vad fan jag snackar om.



Jag har alltid hatat att leva, med mitt varje andetag.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0