Gotisk realm

2009-07-15 | 01:39:00 | Kategori: Allmänt tuff | 0 kommentarer
Västerås är bara fint när det är natt. Var trevligt att vandra ifrån 7-Eleven vid ABB-Arena ner till Skrapan vid midnatt. Fast Deep Purple konserten slutade strax innan, så helt ensam var jag inte i alla fall. Vad gjorde jag då i stan i nattens mörker? En sång för vår elit.

Jag glömde Malins födelsedag den 13:e och det fick jag dåligt samvete när jag nyss kom på det. :((( Jag är sämsta kompisen nån kan ha. Det enda jag nånsin gör är att vara tyst och i min egen värld, där jag är solitär. Jag är så... tråkig. De senaste dagarna har jag inte mått bra dock... Jag vet inte vad som har stört mig, men jag har haft en riktigt konstig känsla som jag inte tycker om. Jag vet inte vad det är, men det känns som man faller utan att röra på sig och en plötsligt ångest drabbar en. Shiiit, jag börjar fan bli lite sinnessjuk tror jag.

EHEHE. VIDARE TILL NÅGOT ANNAT. Förhoppningsvis får jag mitt Moi dix Mois halsband den här veckan.<3 Precis ett sånt som Mana har. Det kostade nästan 300 spänn, men tro mig, det är billigt för hans grejor. Det enda av hans saker jag har råd med. :(

Jag borde träna. Tjockis. Men jag hatar att gymma, kan inte. Jag kan inte träna om folk ser mig, för jag är alldeles för obekväm med mig själv och tror att de bara dömer mig vid åsynen. Men... saker som har skett har bevisat att det är sant hur folk dömer en...


Dröm



Har jag äntligen lyckats glömma?
Trackback


RSS 2.0