Antik i framtiden

2009-06-10 | 21:21:28 | Kategori: Allmänt tuff | 1 kommentarer
Idag har varit en helt ok dag, till och med rätt så bra faktiskt.
Har bara ätit dålig mat menmen, sånt händer ibland när det kommer mycket annat runt omkring. Faktiskt så känns det helt ok för stunden och jag ser fram emot avslutning på fredag, samt en skön kväll ute den kvällen. Det följs så klart av sommarlov vilket jag ser fram emot! Skönt att inte ha några läxor och skit.

Idag kom jag på en väldigt snygg kjol helt plötsligt när jag var nere på stan i mitt huvud som jag desperat var tvungen att rita upp och i sommar ska jag nog sy den. Men jag är ändå rädd att jag har så höga förhoppningar på sommaren att jag bara kommer bli ledsen när inget blir som jag vill att det ska. Hoppas det löser sig. Nu ska jag inte sitta vid datorn mer idag för min sjukgymnast och jag har kommit fram till att jag bara får sitta 3 timmar om dagen (eller dela upp 21 timmar vid datron under hela veckan) för jag får så ont i nacken och ryggen som leder till huvudvärk varje dag om jag sitter vid datorn mer än så.

Därför blir det första sommaren då jag ska försöka att inte sitta vid datorn. Får se hur det går. Ingen skola imorrn men Ådraget + städa skåpet, men det gör inget utan rullar på ändå. Ska försöka hålla humöret uppe resten av den här veckan så hörs vi.
Kommentarer
Postat av: Anonym

Men du ska ner till mig :(

Jag ska göra dig gla :(

2009-06-11 @ 07:59:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0