Ett fruktat slut

2009-06-25 | 23:17:00 | Kategori: Allmänt tuff | 0 kommentarer
Min dator funkar inte och jag blir så arg. Jag kan inte göra någonting knappt för jag har ingen dator. Får lov att försöka uppdatera här på annat sätt för att säga det. Kommer troligtvis förlora lite grejer på huvud hårddisken men har lyckats rädda det viktigaste till den externa. Vilket är musiken, video & filmerna, bilderna och serierna. Nu är den externa full och min andra externa har dött. Vad fan är det här, jag blir arg. :(

Det är så varmt, jag tycker inte om när det är såhär varmt. Men det är jag väl ensam om. Har varit borta några dagar, imorgon händer lite skit sen är det Vattendraget iaf, så hoppas det blir nånting. Känner mig väldigt... tom.

Hoppas jag kan rädda min dator med att formatera den eller lämna in den om det inte funkar, så jag har kvar den. Vet inte hur ofta jag kan uppdatera på ett tag bara för det, men försöker på annat sätt.

Inte för dig - för mig.
Trackback


RSS 2.0