"Men det finns väl mycket att leva för?"

2009-06-26 | 21:43:00 | Kategori: Allmänt tuff | 0 kommentarer
Nu sitter jag vid en tillfälligt lånad dator som jag knappt kan skriva på för tangenterna är sämst men tänkte försöka uppdatera om dagen i alla fall.

Vaknade i alla fall och såg att jag hade fått sms ifrån Malin. Och omg, hon hade allvarligt lyckats fånga Nikki Sixx plektrum vilket är bara så fucking jävla coolt! Ärligt! Sen var det lite hit och dit med morsan som var ledig idag, men mot tre tiden hoppade jag på bussen för att dra in till stan. Hade redan så jävla ont i fötterna, för typ kanterna vid tårna hade skrapat upp massa skinn så det sved som fan. Elin hade i alla fall plåster så det hjälpte en liten stund innan det lossnade och det började blöda. Gick med det i typ fyra jävla timmar! Fatta hur satans ont det gjorde. Fast vi gick runt på Vattendraget men satt mest i gräset och tog lite kort. Sen var det dags att bege sig hem, sen iväg igen för jag skulle låna en liten dator ett tag.


Nu har jag alsol (stavning?) sprit på såren på mina stackars fötter, och HELVETE vad det svider. Endast caps lock kan framhäva hemskheten av det ;(. Lite cp bild men jag bjuder på den, fast det är därför den är så liten.

Fan vilka störda drömmar jag har haft dem senaste dagarna, mer än vanligt. Jag drömmer mer men vissa saker kan jag inte skilja på mellan verklighet och dröm och det är ju inte särskilt bra direkt. Som någon frågade mig nåt men jag visste inte om jag hade drömt att jag svarat på det förut eller inte. Jag är helt snurrig i huvudet alltså.

Oj vad jag skriver, men har rätt tråkigt just nu. Finns ingenting annat att göra på den här datorn.


Nu ska jag i alla fall vara tyst för nu fick jag ont i fingrarna av det här dumma tangent bordet. :(
Trackback


RSS 2.0