Vi mot världen

2009-06-13 | 00:07:04 | Kategori: Allmänt tuff | 0 kommentarer
Skolavslutningen var idag. Eller snart igår, eftersom det är midnatt. Den blev inte riktigt som jag hade tänkt mig. Jag trodde det skulle hända mer saker men nej. Det var bara över så snabbt. Som vanligt så hände ingenting alls.
Efteråt begav mig jag och Elin ned på stan för att gå runt lite. Eller vi satt mest för det dåliga vädret. Fast vi båda hade inte en enda krona på oss, så vi satt hungriga och kalla. Sen lyckades jag också tappa bort mitt paraply inne i Gallerian. Sen mot ett tiden var det dags för mig att gå hem till mormor, och jag var ju såklart tvungen försöka ta mig fram på Stora Gatan där studenterna precis kom. Som tur var hann jag precis fram till mormor innan det började regna. Sen åkte jag och morsan iväg till CH's lägenhet för att tapetsera lite i sovrummet. Sen potatisgratäng och grilla lövbiff<3. Mysig kväll trots att jag blev ledsen.

Det är sommar. Jag borde vara lycklig. Jag var lycklig ett litet tag, men helt plötsligt blev jag ledsen på kvällen och jag vet inte varför. Men jag blir ändå glad för det som hände i onsdags. :D <--- omg

Nu i sommar ska jag inte äta tjockismat, utan banta. Oh ja.



Usch. Fet. :(
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0