Blå Himlen Blues

2009-05-03 | 23:01:00 | Kategori: Allmänt tuff | 0 kommentarer
Jack Off Jill - Lovesong. Fan helvetes jävla skit. Åt helvete med det här. Var till och med hela tre dagar sedan jag lyssnade på en japansk låt. Vad hjärtlöst av mig. Men det går i perioder numera.

Imorgon är det tillbaks till skolan. Åt helvete med skolan, hatar det. Take me down to the paradise city. Känner mig som en trasdocka, som bara går och står för att jag sitter fast i trådar ovanför mig. Lossnar dem så ramlar jag ner, oförmögen att resa mig själv. When you're the boy that I want, I will be the girl that you hate.

Jag vet, jag kan inte hålla mig till ett ämne, och jag märker inte ens när jag byter. Nu känner jag för att gråta igen. Får väl krama min kudde som tröst igen. Ska försöka skriva på "Last Seat For Lovers", i en svag förhoppning att glömma verkligheten en stund. Sedan väntar "Inte Som Andra Döttrar" på att jag ska läsa klart den. Dö i sömnen. </3
Trackback


RSS 2.0