Missnöjd

2009-05-06 | 21:46:00 | Kategori: Allmänt tuff | 0 kommentarer
Nu har jag precis suttit mig vid datorn. Kom hem och duschade för inte så länge sedan. Dagen började med skola och allmän seghet, som fortsatte tills lunchen. Sedan var det tid att äta pannkakor i matsalen, innan jag och Elin gick för att träffa John på stan. Bussen, som såklart nyss hade gått, var vi tvungna att stå och vänta på i 40 minuter. Bra sällskap gjorde att tiden flöt på. Sen började vi att färga Elins hår, fast det slutade med att ingen åkte hem utan fått lite färg i håret. John visade sina skills på att göra ränder i hår, innan han tyvärr var tvungen att dra hem. Men vi fortsatte färga, och som sagt fick till och med jag lite färg i håret. Det ser horribelt ut. <///3


Ska nog fixa det lite bättre imorrn. Vill även ha lite rosa. Dags att skaffa en ny t-shirt också, ska bara samla ihop lite pengar.


Livet blir aldrig som i de där rocklåtarna, där de får allting låta bättre än det är, eller hur? Nej det visste jag redan. Förväntningarna på mitt liv är små, mest att jag vill dö snart. Borde leva livet, och dö av en överdos om nåt år eller så. HAHAH DD:
Trackback


RSS 2.0