Beast of Blood

2009-11-03 | 19:32:33 | Kategori: Allmänt tuff | 1 kommentarer
Nu har ännu en tisdag flytit på, snabbt. Varit rätt så trött men det har gått okey ändå. Imorgon är det onsdag, dem brukar alltid vara dagar som går snabbt förbi. Det blir ingen bild för dagen, drog bara på mig kläder för jag hade bråttom och håret var halvt platt. Haft så mycket färg den här veckan, imorgon ska det vara all black. Får inte glömma mina principer och vem jag verkligen är. Fast vem är jag egentligen? Den där eviga frågan, som det inte finns svar på. Var så jävla förbannad på ryskan, ville bara be dem allihopa att fara åt helvete och sen säga att jag aldrig mer ska gå på en lektion med det igen. Men det gjorde jag inte, ligger redan back med 50p så behöver verkligen de här pängen. I vilket fall ska nog jag, i sällskap med min tur-groda, titta på animen Tales of Agriculture - Moyashimon, för fick bara lust till det. Behöver tänka på något annat, men orkar inte gå in på något djupare ämne direkt.

Men för att inte vara helt tråkig och tjata om min dag, så här är lite cyber punk tips, med den främsta på klubbscenen i Japan, SiSeN och några av hans kompanjoner! :) Titta, så kanske du ser något du gillar!

En av mina två favoriter, Ayumi, med blått hår! :D

Mer bilder på Ayumi här!

Selia och SiSeN, som nu är gruppen Seileen tillsammans.

Det här är stil, haha!

Nyss spelades Hole - Celebrity Skin på P3! Trevligt.
Kommentarer
Postat av: Anonym

sv:

hej och tack så hemskt mycket. fint sagt allt sammans!

60-talet var det bästa på många sätt.

2009-11-04 @ 01:11:28
URL: http://hjartesmil.blogg.no/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0