En sång för döva öron

2009-11-08 | 22:07:22 | Kategori: Allmänt tuff | 0 kommentarer




Ni ser, de här sakerna som ser ut som rör på huvudet? De kallas cyberlox om ni inte vet, men jag har bestämt mig för att jag ska ha röda eller blå sådana lagom till jul. Finns det något frisör ställe ni vet som sätter dit sådana? Jag tänker inte åka till Stockholm bara för det men jag kan inte göra det själv heller. Dessutom vill jag ha det bra, med volym! Säg något.

Nu har jag ryska att plugga som suger och jag hatar det, och jag vill sluta med det. Måste man fortsätta i trean? D: Jag orkar inte. Ska nog läsa i min japanska bok istället. Har dessutom fixat med håret idag... ledtråd:
Den tredje lila + jag = ?
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0