I form utav en mörk silhouette

2009-11-06 | 18:20:09 | Kategori: Allmänt tuff | 0 kommentarer

Idag for jag och mor in till Hälla för att jag skulle kolla på en jacka. Hittade en snygg Peak, men när jag sen såg priset var Everest-jackan snyggare. Så inte värt att betala nästan 4000 för en jacka. Vet inte vilken färg bara, vad är finast RÖD eller SVART? Det vore kul att ha en röd, det är snygg. Men också en svart, för jag är mer svart av mig. Sen om jag har lila dreads passar det inte alls till rött. SÅ VAD SKA JAG TA? Köpte också en mössa. ny mascara (min har ju torkat, kul) och sen blev det en tröja eftersom det var Vintage-special på KappAhl, och det kunde jag inte stå emot. Imorgon far jag hem till bror min, kanske borde färga på hans hår igen. :)
Så skönt med helg<3. RYSKAN KAN FARA ÅT HELVETE PÅ MÅNDAG, JAG TÄNKER SOVA. :D
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0