I never made promises lightly, and there have been some that I've broken

2009-11-23 | 22:45:00 | Kategori: Allmänt tuff | 0 kommentarer
Resident Evil 5 verkar tyvärr inte särskilt bra, sen vet jag inte med expansion-paketet till Sims 3 eftersom det inte ens går att starta, Left 4 Dead 2 verkar inte heller så kul, sen har jag inte kommit på något annat. Ska nog skaffa en PS3 eller något, vill spela mera. Hur fan ska jag ha råd, jag med detta, jag som knappt har råd med något. Men prioriterar, så får låna lite när jag väl kommit på vilket spel jag ska ha... eller om jag spar pengarna till Mafia 2? Om jag kan hålla de så länge. ;)
Skiter i skolan imorgon precis som idag, mår dåligt. Trött som fan, så ska hoppa till sängs och dricka lite vatten. Måste ta igen lite Buffy också<3. Naits.

Trackback


RSS 2.0