If I was you I'd fucking hate me too

2009-11-16 | 18:46:57 | Kategori: Allmänt tuff | 1 kommentarer
Hallå. Sovit så dåligt inatt att jag hållt på och somnat flera gånger idag. Hade prov i ryskan som gick åt helvete bokstavligt talat, sen var det bowling på idrotten och eget arbete på psykologin. Har stor lust att titta på film och sitta och mysa i min säng men har tyvärr läxor att göra först. Orkar nog inte spela något mer Mafia idag tyvärr, försöker komma vidare i det men får spara det. Om jag nu ska kolla på film så måste jag ändå göra klart sista geografin, och sedan samhälle om jag orkar det, innan jag gör det.

Theeey say this is the city, the city of angels, but all I seeee is dead wings~

Jajajajaja får väl göra läxan nu för en gångs skull. Men då slipper jag tänka på dig för en kort stund i alla fall...
Kommentarer
Postat av: Malin

The Distiller s<3

2009-11-16 @ 21:16:30
URL: http://malinbgood.blogspot.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0