Men älskling, ja, det är dags att byta plattform nu

2009-11-26 | 20:47:00 | Kategori: Allmänt tuff | 1 kommentarer
Hej svejs. Idag har det varit en lång och seg skoldag, precis som torsdagar brukar vara. Låt oss dock se framåt - imorgon är det fredag. Måtte det bli bättre. Fast jag vet hur verkligheten är, dyster och grå.

Efter den relativt sega dagen, var eftermiddagen och kvällen bättre. Efter skolan mötte jag upp Malin på centralen. :D Sen var det kul att se henne försöka fylla på sitt tågkort. Efter det begav vi oss av till Skrapan, där vi tålmodigt väntade på att Eve skulle möta upp oss. Vi drog till Kalle På Spången och fikade, och det var extremt roligt, må jag säga. Kanske för jag hade brist på socker och plötsligt fick en rush, för jag skrattade verkligen åt allting. Gud, det var så roligt jag fick kramp i magen. Det blir nog så när man inte träffats på ett tag, men det var riktigt trevligt!

 

 

Welcome... to whereever you are
Trackback


RSS 2.0