När du grät på festerna var jag aldrig bjuden in, du föll isär inför gästerna och jag byggde upp dig bit för bit.

2009-11-27 | 19:29:27 | Kategori: Allmänt tuff | 1 kommentarer
Sämsta lunchen någonsin idag. Det var inte maten, det var upptäckten, som fortfarande förfärar mig...

I alla fall, hade ingen skola idag, det var skönt. Eftersom den enda lektion behövde man inte ens gå till, för uppgiften kunde göras hemma. Lilla mamma var i Stockholm idag, hon köpte lite julklappar tydligen. Aw, men nu saknar jag henne så hon får komma hem snart. Åh jag älskar min mamma, hon är bäst<3. Hon kanske skulle velat ha en bättre dotter heh?

Ibland undrar jag... är det så illa om de vet det? Om jag låter de ta reda på det själva, eller om jag berättar det. Vad är jag så rädd för? ----------------------------------------

Ensam hemma, yeah :).

MEN FY FAN VAD SKIT JAG SKRIVER NU. Det här inlägget suger. Sämst. Läs det inte ens. Får bli roligare nästa gång jag skriver, för nu är jag helt splittrad.
Kommentarer
Postat av: Malin

vad upptäckte du? :o

2009-11-28 @ 11:12:17
URL: http://malinbgood.blogspot.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0