Reminiscens, från den svunna tiden

2009-11-17 | 20:05:00 | Kategori: Allmänt tuff | 1 kommentarer

Eftersom jag imorse, när jag steg på bussen, träffade på Malin, så kände jag att jag var tvungen att posta den. Hahahah ljuva minnen ifrån den dagen i sjuan. Tyvärr är bilden inte större. :( Känner knappt igen oss där, men älskar bilden ändå, den ser så glad ut. xD

De här var alla gamla bilder jag hade kvar, men var tvungen posta dem bara för att jag kom på taaaanken. Coolt va. Ja självklart. ;) Fast jag ser väldigt arg ut jämfört med Malin och Eve ahahah, sen var mitt hår inte så snyggt men jag brydde mig faktiskt inte så mycket då.

Dagen har rullat på rätt bra ändå.
Imorgon är det skönt, har sovmorgon till 10.20 så kan nog hinna med 09.45 bussen. Slutar dessutom relativt tidigt, vid tjugo över två. Hinner ta bussen till brorsan men sen måste jag tillbaks till skolan eftersom jag har utvecklingssamtal vid fem. Jag är säker på att min handledare kommer klaga på mig, har varit lite ignorant av henne när hon bad mig gå till expeditionen. Men hon sade det på ett visst sätt som jag inte uppfattade som särskilt snällt - mer som en order, och det gjorde mig inte glad. Men när min lärare i Retorik, Marianne, bad mig gjorde jag det direkt. Klockan var mycket nu. Tog inte med mig några böcker hem så då har jag inga läxor hoppas jag. Eller det var någonting jag skulle göra. Äh, minns inte. Ska spela nu och försöka klara det förbaskade uppdraget på Mafia innan jag blir cp, och då tar jag till fusk. Men ska försöka klara utan faktiskt. Memento Mori~
Trackback


RSS 2.0