Sommaren 2009.

2009-11-19 | 22:35:00 | Kategori: Allmänt tuff | 0 kommentarer

 

 

 

 

 

 

 

Är nostalgisk och deppig, typiskt mig må jag säga. Ska lyssna mer på Kent innan jag lägger mig i sängen.

Ack, det tunga molnet som hänger över mina tankar. Jag fryser men ändå är det så varmt. Jag svettas men ändå är det så kallt. Jag är inte stolt över mig själv eller mina handlingar, men nej, du kommer aldrig lyckas övertyga mig. Den eviga blasfemin, alla ord som sägs har man redan hört. Allt vi sagt, allt vi gjort, allting finns redan i historien. Jag har alltid känt mig ensam och missförstådd, men just nu känner jag ett begär av att ha någon. Som bara är min. Inte för att jag förtjänar det, men vi människor drivs till att vara omtyckta och älskade. Det finns så mycket jag skulle vilja ändra. Jag är så hemskt förvirrad.

Om jag hade lite kraft kvar att ge dig
Om jag hade lite hjärta att dela med mig
Om jag hade lite kärlek så var den till dig
Om jag hade lite kraft kvar att ge dig
Om jag hade lite hjärta att dela med mig
Om jag hade lite kärlek så var den till dig
Så var den till dig...





-
Trackback


RSS 2.0