Te, vindruvor och en clementin = dags för Gremlins!

2009-10-28 | 21:19:12 | Kategori: Allmänt tuff | 0 kommentarer
Har suttit flera timmar med att jobba med blogglayouten! Det ser väl helt okey ut just nu, men vet ändå inte om jag är riktigt nöjd. Känns som att den börjar mörkt och bra, men sen blir det så ljust. :<
Lärt mig lite nya tricks på Photoshop, så all möda var i alla fall värt besväret. Ska kämpa hårt med att komma ihåg allt. På fredag är det Sigurdsgatan som gäller. Vågar man ta klackskor? Jag är ingen klack tjej direkt, aldrig haft det förut, men jag kan inte dö innan jag plågats av fått ont av klackar. ;)

Har haft den här bloggen i nästan ett år snart, men aldrig riktigt skrivit om något konkret. Det är så djävla kallt i mitt rum, och jag ska ned och hämta te. Kanske ska se någon film ikväll. HAR FORTFARANDE KLASSIKERN GREMLINS ATT SE<3. Det blir mer julstämning med den. Inte för att det är jul än och inte för jag vill det, men äsch skit samma.

Har precis hämtat mitt te nu. Kan knappt skriva för mina händer är så kalla. :< Fick med mig ett fat vindruvor och en clementin, så har allt för att se en bra film. Hej svejs.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0