And I know that you care if she lives or dies

2009-10-05 | 18:12:16 | Kategori: Allmänt tuff | 0 kommentarer
Ny Kent-skiva i November, OM jag längtar!<3

Idag har det varit en vanlig skoldag men det har rullat på. Träffade Josefine på bussen igen, trevligt. Tränade som fan på gympan så nu ska jag fan få träningsverk. Bara fettat mig i helgen och inte rört på mig, man känner sig så ofräsch då. Kollade på skolfotona som hänger uppe på stan. Haha, jag ser bättre ut än förra året men ser nästan lite fjortis ut? Tycker jag i alla fall. Tjock ser man att jag är också. :(

Min egna dator funkar fortfarande inte. Måste kanske lämna in den, eftersom inget nummer min brorsa laddat ned åt mig funkat. FÖrstår inte varför bara. Ska strax äta köttbullar, potatis, lingonsylt och gräddsås - typiskt svenskt ;) Sen ska jag ut och gå en vända och försöka göra läxor. Saknar min daaaator! Varit inaktiv på alla andra sidor utom denna sen den började göra sådär.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0