Ett av de längsta, men kanske mest meningslösa inläggen

2009-10-22 | 22:01:00 | Kategori: Allmänt tuff | 0 kommentarer
Aja, har samlat på mig en bra hög med massa meningslösa anteckningar om ingenting så lika bra posta dem, ahahahaa. Sämst.

Jag önskar jag också hörde till någon. Undrar hur det känns?
Jag hade en dröm, som var så underbar. Om den var verkligheten skulle det inte vara några problem. Men sånt handlar väl drömmar om, att allting är fritt ifrån problem och exakt som vi vill.
Men det kunde vara lite mer åt det hållet. Tror faktiskt inte att det är för mycket begärt. Det finns även en vision av mig själv, och hur jag skulle vilja vara och se ut. En vision jag ser när jag tittar, blundar, blinkar, ja, hela tiden. Det är jobbigt att vilja ändra på allt man är, allt man har. Men om man inte är nöjd är det klart man vill det. :(

Tände nyss rökelse i mitt rum för att få det dofta gott. Skulle duschat idag, men jag orkar inte fixa håret imorgon, så jag struntade i det idag. Måste köpa torrschampo. Sen fyller mormor år imorgon (21:a oktober), så ska ta mig dit. Mariann var trevlig på retoriken idag, hon sade jag hade en talang för att tala fritt. Jag betvivlar att det är en sann uppfattning om mig, likaså den att jag har en trevlig röst, men ack det var trevligt att ingen gnällde för ovanlighetsskull.

Ungefär ett och ett halvt år kvar... hur fan ska jag orka? Jag som varit skoltrött i flera år tror inte jag någonsin kommer orka lägga energi på att plugga, utan jag bara glider på det lilla jag faktiskt har i skallen redan. Mycket kan man även logiskt sätt gissa sig till så inte mycket kunskap här inte. Alla är så gnälliga och ska jämt ha en massa drama. Varför gör man det medvetet så himla svårt för sig själv? Åh, ibland vill jag be dig dra åt helvete och ibland vill jag be dig sluta vara en sån jävla kärring -  men jag kan inte. Jag hatar det. Jag hatar det så jävla mycket. FÖR ALLT I VÄRLDEN - VARFÖR ÄR JAG SÅ SATANS FEG IBLAND?

- DU BRYDDE DIG ALDRIG OM ATT FRÅGA MIG, VAFAN.
Ska skolka från ryskan så ofta som möjligt. Seriöst, jag pallar inte.
ÅH WOW, RING HEM OCH BERÄTTA~~

Står åter igen mellan valet av blond eller brunett. Men jag ångrar mig hela tiden, och nu inser jag hur jäkla svårt det är att faktiskt bli blond. D:

Jag känner bara empati för konstiga saker, saker som inte ens lever. Det är till exempel mycket mer synd om en trasig boll som ska slängas, än en människa som råkat ut för något dåligt. Jag vet inte vad det beror på. Störningar med empatin? Misantrop?

Då har den 21:a oktober också flytit förbi. Kom hem sent idag. Var hemma hos CH efter skolan, och drog med morsan till mormor för att fira hennes 70-års dag. Där var det massor av folk, hennes kusiner ifrån Stockholm som jag tydligen inte träffat på måååånga år, sen var Kent, Lina, Andreas, Carro etc där. God mat och gott fika, fast jag satt mest med huvudet fast i skolkatalogen, som vi fick idag. Trodde det bara skulle vara de kommunala skolorna men det var verkligen alla skolor i Västerås, vissa jag inte ens hört talas om. Nyduschad, ska spraya håret nu. Måste ha mer piller nu.

If you're lost you can look, and you will find me.
Time after time
If you fall I will catch, I will be waiting.
Time after time...


ÅH SKÄR UT MITT HJÄRTA OCH HÄNG UPP DET I ETT SKYLTFÖNSTER.
ETT BLÖNDADE HJÄRTAS SISTA SORG, OCH JAG VISAR DET FÖR DIG.
 
Jag har en hemlighet.

22:a oktober: Kom hem för någon timme sedan, var i skolan och sedan hos CH. Hade en underbar dröm igen, om ungefär samma sak som innan. Men jag gillade den för då kände jag mig inte så ensam. Alltid är det lika jobbigt att vakna dock. Har inte känt mig så inspirerad till någonting idag, mest bara varit trött som fan. Jag hatar torsdagar. Imorgon är det fredag, jag älskar fredagar. Bara en lektion, det är härligt. Har haft jäkligt ont i huvudet idag, så hoppas jag inte har det imorgon, annars måste jag vila lite. Allting suger fortfarande, och jag tror en del har dött nu. Bespa Kumamero<3.


EN SAK MÅSTE JAG BARA SÄGA INNAN JAG AVSLUTAR DEN HÄR SKITEN. TRÅDLÖST ÄR SÅÅÅ MYCKET SEGARE ATT LADDA NED MED.

Trackback


RSS 2.0