...Som långa tåg av längtan, bort härifrån

2009-10-09 | 20:39:30 | Kategori: Allmänt tuff | 0 kommentarer
Inte skrivit på några dagar. Fortfarande ingen fart på internet på min gamla dator, och den nya är inte inlämnad ännu. :(
Behöver pengar, tyvärr men så är det. Slösar alldeles för mycket... De här fyra dagarna som gått har ingenting särskilt hänt. Måste köpa toning till håret och blekmedel, plus en ny kofta. Har alldeles för kalla kläder, klarar inte av att gå runt i allt tunt när det blir kallt ute.



Fick en impuls och klippte av mig luggen, fast har den lite mer rakt ner nu. Vet inte om det är snyggare än snedlugg? D:
Jag har så otroligt tråkigt, tror jag ska lyssna på musik och stirra lite.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0