Truly madly deeply

2009-10-29 | 17:24:25 | Kategori: Allmänt tuff | 0 kommentarer
Åh jag är så djävla trött idag, men jag vet inte varför. Kallt som fan är det i mitt rum också, mina fingrar blir stela mot kvällen när temperaturen sjunker. Nu har Kent och mormor åkt för en liten stund sedan, kikade på bästa Project Runway på tv innan jag gick därifrån.

Skulle åkt till min brorsa men får inte det nu för morsan har redan varit där. :(( Hur ska jag hinna det imorgon då? Ska iväg runt fem redan för att käka innan Sigurdsgatan kallar (som för övrigt är en konsert jag fick som födelsedags present förut). Ursäkta ofixade håret på bilden, varken plattat, sprayat eller haft torrschampo så det ser hemskt ut. Hann inte fixa det, och det får vara som det är nu. Hungrig.


Igår tänkte jag på hur mycket jag saknar det.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0