Ge mig en andledning att fortsätta andas

2009-09-15 | 20:46:40 | Kategori: Allmänt tuff | 0 kommentarer
Försöker minska stort med colan och läsk överhuvudtaget. Men sååå sugen. Stark abstines efter Cola, så jobbigt. Har varit ovanligt nyttig, men det är bra för måste försöka att gå ned i vikt lite mer.


Ge mig en andledning att fortsätta andas. Något? Jag fryser, men ändå är det så varmt. Jag är rädd, men ändå är jag så lugn innerst inne. För det är såhär det alltid har varit, och inte annat. Det är också såhär det kommer fortsätta att vara. Imorgon, dagen efter det, dagen efter det, dagen efter det...

Ni klagar på att jag är tyst. Ni klagar på att jag pratar för mycket. Ni vet ingenting. Ni kan inte förstå. Jag visar det inte, så självklart tror ni andra saker om mig.

Ni ska inget säga. Jag kommer aldrig ha det där som ni alla har, så ni kan inte möjligt veta hur det känns. Ge mig en andledning att fortsätta andas, för jag har glömt alla andledningar för längesedan. Det sorgliga är att jag tyvärr andas än.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0