Lady GaGa är så dålig.

2009-09-21 | 21:40:02 | Kategori: Allmänt tuff | 0 kommentarer
Sovit så jävla dåligt, ska nog lägga mig i sängen men kommer somna som en stock direkt. Zzzzzz.


Vad är det med denna Lady GaGa hysteri förresten? Hon kallas originell och duktig, men på vilket sätt stämmer det? Ingen och inget är originellt, för det har alltid gjort föruts. Hon ser bara ut som en ful hora med peruk som gör musik precis som många andra, det är inget speciellt med henne som alla verkar tro.

Kan inte bestämma mig för vad jag ska lyssna på fortfarande, så förvirrande. Äsch, orkar inte det här, ska lägga mig nu. Måste bara posta en text det sista jag gör.

När någonting är fel - älska.
När någonting är rätt - hata.
När någonting är snett - knulla.
När någonting är helt - bomba

Vår värld är upp och ner - upp och ner...

Om ingenting görs - vänta.
När allt är försent - handla.
Om huset tar eld - somna.
När allting är bränt - vakna

Vår värld är upp och ner - upp och ner.
Min tjej hon bara ler - upp och ner.

Vi har mer misär nu än nånsin
- det är så det känns.
Alla hårda dar går till spillo
- det är så det känns.

Kärlek bränns - det är så det känns...

Om du hittar en väg - ångest.
Om det snöar igen - skratta.
Alla våra dar - tårar.
När allt är förbi - glädje.

Vår värld är upp och ner...

Kärlek i betong stål i hjärtat
- det är så det känns.
Där det växer sten skall människor födas
- det är så det känns.

Kärleken skräms - det är så det känns...

Vår värld är upp och ner...
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0