And you could have it all, my empire of dirt. I will let you down, I will make you hurt.

2010-04-01 | 19:01:09 | Kategori: Allmänt tuff | 0 kommentarer


Hallå. Sitter nu här och lyssnar på Total Egon, och fantiserar hur jag önskade att sommaren var, även om jag vet att den inte kommer bli på det viset. Ska nog börja om ES i ettan nästa termin. Jag kan inte stanna längre för någon annans skull. Jag vill inte, jag orkar inte. Jag måste försöka vara lite stark och stå upp själv.

Känner mig lite oinspirerad, varit lite irriterad hela dagen, mest för att jag varit trött som fan. Ska lägga mig ned och läsa lite mer i Jennifer Government nu, och lyssna på ljuv musik av DLK och Mart Hällgren. Åh jag gillar honom, han gör verkligen bra musik, i alla band han varit med i. Okey hej.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0