Baby, the stars shine brightly now...

2010-04-21 | 19:37:00 | Kategori: Allmänt tuff | 1 kommentarer

 


Jag är trött på metaforer, såsom "livet går vidare". Så jävla trött, ska dra en sussning snart. Ja, fast kolla på film i sängen först men aja. Jag behöver tänka, ensam.

Förresten, så hatar jag mest av allt i hela världen, när någon försöker tvinga mig att göra någonting. Så NEJ, jag gör det inte. Ska behålla mina hundra spänn. Alltså, "Tänk om" dagen i skolan. De tänker föreläsa om hur mycket vi borde bry oss om de fattiga i Afrika, och vad har de att komma med? Vi ska skänka pengar till Etiopien så de fattiga där kan utbildas och ta hand om bin. FUCK NO. Varför? Ja, varför i helvete ska man hjälpa dem med det, så att något företag som köpt deras mark tjänar pengar på dem istället? När dem borde få hjälp med att plantera växter, grönsaker och få bra tillgång till vatten i första taget, då de kan ta hand om sig själva.
Men det är ju dumt, då blir de ytterligare ett land som är omöjligt att styra och skapar sin egen konkurrens, det är ju dåligt för alla stora företag i västvärlden.
Trackback


RSS 2.0