Det är alldeles svart där på andra sidan fönstret

2010-04-03 | 23:15:44 | Kategori: Allmänt tuff | 1 kommentarer


Nu har jag spenderat timmar med att läsa klart Jennifer Government! Riktigt bra bok, om man är intresserad av lite djupare böcker om handel och hur illa det kan gå med fri marknad. Men ingen idé sluta nu, nästa bok på listan är ännu en bok på engelska, House of Leaves. Min engelsklärare skulle vara riktigt stolt om hon visste jag läste dem här. Bara bra, då kan man skriva om en bok man redan läst senare i skolan.
House of Leaves är en bok jag velat läsa länge, men tvivlat på min engelskförmåga, men bror min sade att den inte var alltför svår och då bestämde jag mig för att försöka. Även om jag alltid tyckt engelska varit lätt kan det vara lite knackligt att läsa ibland.

Dessutom, tack så hemskt mycket för kommentarerna! Du vet vem du är! Jag vet dock inte vem du är, så därför kan jag inte svara på annat sätt, men hoppas du ser det här. För tack, jag menar det verkligen. Det minsta jag kan göra är att visa min tacksamhet, så lita på mitt ord. :)

Kommentarer
Postat av: Liinda

sv: hehe okeej hittar inte bilden på danskarna^^

btw vem tackar du för kommentarerna ?:P, ser ba att ja kommentera o mig vet du väl vem jag e^^

2010-04-04 @ 16:44:56
URL: http://lindismalmis.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0