En död blomma på min grav

2010-04-05 | 21:27:23 | Kategori: Allmänt tuff | 1 kommentarer

Börjar tyvärr tröttna på min design igen nu. Haft den ett tag. Jag önskar jag var lite bättre på att göra egna designer till bloggen, men jag hatar CSS-koder, de är förskräckligt lära sig. Men jag ska, det har jag lovat mig själv. Jag älskar att ha lov, fastän jag mår rätt så dåligt, men jag vill bara vara ensam. Mobilen är seg, måste skriva upp lite skit så jag kan ta bort dem, då slutar den nog vara så himla seg. Kommer förhoppningsvis träffa Linda innan lovet är slut, det piggar nog upp mig hoppas jag :)
Sen önskar jag att jag kunde sy klänningen på bilden, eller något i det hållet i alla fall. Skulle vara grymt snyggt.
Men en ny design ska jag börja med, trött på färgerna och allting. Kanske en lite mer klassisk vintage layout, eller ska den vara mer gotisk? Vet ej ännu. Har dessutom funderat på ming skolsituation. Det kommer bli tufft med en sak, det vet jag.
Kommentarer
Postat av: Liinda

ja jag hoppas vi ska ses!^^

2010-04-05 @ 22:50:59
URL: http://lindismalmis.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0