Fighting my way back

2010-04-15 | 21:07:00 | Kategori: Allmänt tuff | 1 kommentarer
HEJ! Sitter och lyssnar på Thin Lizzy och är så jävla taggad av någon andledning, att jag sitter och hejar på hockeyn på tv. HAHAHA det är illa, vet inte vad för fel det är på mig idag. Till och med min bror verkade tröttna på mig när jag skrattade åt allting och var allmänt överdriven. Happ, antingen eller va, brukar vara deppig som fan men sen äger man världen bla bla, har skrivit om det förut.

Imorgon blir nog en fin dag. En lektion på en timme, klockan ett till två, sen är det helg! Hade jag haft ett liv som en fjortis hade jag varit ute och festat och rökt sinnet ur mig, så skönt slippa vara närvarande. Jag önskar att allting löser sig efter sommaren, nej. JA JAG GILLAR MASSA KOMMATECKEN. Erkänn, det blir mycket coolare läsa, om jag lägger in en massa, asgrymma kommatecken överallt. Ni får andas då kanske, om ni har dålig läs-kondition.

PS. Idag pratade jag med folk ifrån England, och känner mig stolt att de förstod vad jag sade. HAHA man känner sig så stolt när man skriver MVG på prov och hörförståelse, sen när man ska prata låter man ändå helt väck.



Jag har lite problem att avsluta den här texten tydligen. Som ni kanske märker är jag väldigt konstig idag. Skäms nästan över mig själv, HAHA. OKEY NEJ NU; SLUT. THE END. LA FIN. ~~~~

Bjuder på en gammal ;)
Trackback


RSS 2.0