Jag önskar jag var grym på CSS

2010-04-18 | 16:50:56 | Kategori: Allmänt tuff | 1 kommentarer
Har bränt lite skivor nu, och återigen tittat över designen på bloggen. Är inte nöjd. Fortfarande. Vill helst av allt göra designen helt själv (för har inte gjort den här gråa) men lyckas aldrig med de rundade hörnen på inläggen. Vill kunna skriva mina stora och långa rubriker utan att det konstigt ut, och vill ha svart bakgrund. Har några eventuella bakgrunder till en header, men vet inte vilken jag ska använda, samt vilka bilder jag ska ha efteråt.

Jag är mycket bättre på HTML, men CSS är ju inte så annorlunda, så varför ska jag ha så svårt med det?

Kommentarer
Postat av: Jenny

sv; haha! var filmen bra då? Jennifers body alltså.



tack så mycket :D

2010-04-18 @ 21:24:12
URL: http://cordell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0