Ny design! ...Igen

2010-04-15 | 23:26:32 | Kategori: Allmänt tuff | 0 kommentarer
Nu har man suttit övertid med alla koder i timmar och blivit helt snurrig. TACK OCH LOV för färdiga designer. Även om jag gillar försöka göra mina egna, för man blir stolt över sig själv efteråt, men fan jag HATAR att försöka få till alla rundade hörn i CSS. Så till slut gav jag upp och bara tog en färdig. Är ingen nybörjare, men suger hårt på det.

Börjar känna tröttheten i ögonen, äntligen! Ska nog hoppa i sängs nu :) GOD NATT!
PS. Ni får en till gammal bild haha, bara för jag tycker jag såg bättre ut i svart hår :P Så jävla rosa nu. Läste man skulle ha GRÖN foundation för att neutrlisera de röd/rosa dragen haha. Nästa månads inköp? Haha


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0