Sherdil

2010-04-28 | 22:12:50 | Kategori: Allmänt tuff | 2 kommentarer


Har kollat på denna film, Sherdil ifrån 1999, på YouTube nyss haha. Egentligen är den ju inte särskilt bra, men den är underhållande till viss grand, samt den är nostalgisk! Älskade den här filmen när jag var yngre, varje gång vi åkte för att hyra film (innan DVD-tiden) så valde jag alltid den här. Därför blev det en riktig nostalgitripp hehe. Är lite inne på att se filmer ifrån när jag var runt 10 år verkar det som. ;)

Prov imorgon, så ska strax försöka sova. Svarar på kommentarer imorgon och skriver mer då. God natt ♥
Kommentarer
Postat av: Sandra,daniella,louise

Sv; hehe :). Vad ska du göra i helgen !

2010-04-29 @ 09:47:24
URL: http://wildeye.blogg.se/
Postat av: Liinda

den filmen känner jag igen, har för mig att den e ganska bra^^ har tänkt på den nångång.xD



btw Trevlig valborg!!<3

2010-04-30 @ 17:24:22
URL: http://lindismalmis.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0