Show me your teeth

2010-04-18 | 14:55:49 | Kategori: Allmänt tuff | 0 kommentarer
Jag gillar vulkaner. De är lite skrämmande, men de är fascinerande. Det är rätt häftigt hur en vulkan kan existera, till slutligen en dag, den får en eruption. När flödet med pyroklastiska moln kommer, så vill man inte vata där :P
Jag önskar NV linjerna i skolan inte sög så hårt, bara dem får läsa astronomi! Jag vill också göra det, men eftersom jag inte läser Fysik A kan jag inte välja det. :(
Det är mycket prat om vulkanen på Island, som blivit aktiv nyligen. Tänka sig, att små mängder av svavel och lättare partiklar kan färdas hela vägen hit till Sverige och vidare.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0