Skulle du klara dig utan din mobil?

2010-04-10 | 12:17:07 | Kategori: Allmänt tuff | 1 kommentarer

Jag skulle ljuga om jag inte sade att det var lite skönt utan mobilen. Inga krav, inget tvång. Det är en vanesak att sluta kolla den också, för nu vet jag att den är helt svart hela tiden, vad som än händer. Detta problem får nog fixas utav The Phone House i värsta fall, men ska ge det ett sista försök att hitta lappen med koden.

Så innerligt trött och sliten. Ska sova som en björn i idé nu, de två sista dagarna av lovet... Men skönt att jag bara behöver bry mig om två ämnen till sommaren, sen spelar ingenting någon roll.
Kommentarer
Postat av: Liinda

sv; hah okej så du vet inte när den funkar igen?lämna in den då-_-

2010-04-10 @ 16:12:48
URL: http://lindismalmis.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0