Tack!

2010-04-16 | 18:08:26 | Kategori: Allmänt tuff | 0 kommentarer
Jag vet att ni inte läser det här, men tack! Nu kanske ni undrar, vad fan tackar hon för och undrar om jag blivit mentalt förvirrad nu. Men det har jag alltid varit ska jag då säga, och nej, jag tackar till alla människor i denna stad!
Nej långt ifrån alla, men har fått väldigt bra respons med mitt röda hår. Folk som är totala främlingar har stannat för att berätta hur de gillar färgen på mitt hår. Det är klart man blir glad! Jag beundrar dem lite, många gånger har jag velat ge främlingar komplimanger, så tack så mycket för att ni vågar! :D Tack tack tack, blir så himla glad när det händer hehe. :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0